Violette1st Wikia
Advertisement
Violette1st Wikia

C7E6827D-088A-415F-B81D-1BE6CA4EA984.jpg

(Note: Violette is offscreen for the entire video.)

Violette1st 2017-2018 intro[]

William: DON'T MESS WITH ME!

Bill: FREAKING JERK!

William: You better not turn off the freakin' internet!

Violette: Cause it says...

William: I have a-

William: GE- GET FREAKING REKT!

Violette: WIIILLIAAAAAAAAM!!!

William: Get out!

(Violette1st logo is shown, then explodes.)

Transcript[]

(Video starts)

(Violette is filming at night in the driveway.)

Violette: Well, hello everyone. Um... You all have been really great about... The video losing it's audio. Um... I appreciate everybody's support, and still appreciating it with the captions. That cheers me up. Um, everyone's been really good about being there, during this time and I really appreciate it. You guys are wonderful. I'm outside, and I wanna thank you, for that. And also, you know, I had... A-a better night, um... I started shopping... For Zachary's Easter.

(Violette goes to the bags in the trunk of the car.)

Violette: I'm kind of excited for that. He loves Paw Patrol, and uh, let's show you guys.

(Violette grabs a Paw Patrol blanket.)

Violette: Um... This is, I-I don't get him a lot of candy yet. Um, and we're going on a big trip, a road trip, so I'm getting- I thought I'd get him some stuff he can use. This is a- a blanket, and, you know, he can wear that as we're driving. And he'll like, he can fall asleep and wrap that around him during the drive.

(Violette puts the blanket back in the trunk.)

Violette: And... I got... Two buckets.

(Violette grabs a tin Paw Patrol bucket.)

Violette: That I'm gonna put more stuff in later. But, I've got that... one.

(Violette puts the tin bucket back in the trunk.)

Violette: That's like- like a tin one. And I got him...

(Violette grabs a plastic Paw Patrol bucket.)

Violette: This bigger one here. And he can use those for other things too, like the beach.

(Violette puts the plastic bucket back in the trunk.)

Violette: And... Even, um...

(Violette grabs a Paw Patrol Spring into Action Coloring Book.)

Violette: Got him a... A coloring book.

(Violette puts the coloring book back in the trunk.)

Violette: So, I'll get him some crayons. Give him something to do, maybe for like at a restaurant or something. He can... use this book.

(Violette grabs a giant pencil. (Not sure what brand it is.))

Violette: And I got him this GIANT pencil, you know, they give these- they make these things around holidays. Uh, camera's not zooming in on it too much. But it's big. I mean, look at my hand, and look at the pencil. It's big, and it has a little sharpener there on the end.

(Violette puts the giant pencil back in the trunk.)

Violette: So I think he'll get a kick out of that, I mean I know I do.

(Violette puts the tin bucket into the plastic bucket.)

Violette: So, that's a start. Yeah, I'm not saying he won't get- We'll get him something- something in the way of tr- treats too. You know, I like to get practical things too, but yet, things that are fun. Um, I did get...

(Violette shows a bag with Reese's Peanut Butter Eggs.)

Violette: I don't like a lot of candy, but I did get Reese's Peanut Butter Eggs for Andy and William for Easter. Um... You know, I'm not gonna get them a lot of candy, but, you know, I think for a holiday, we could have a little bit. So, um... As I get more things, I'll keep you guys posted. But I just want to tell you, you know, how it's going, because, you know, this cheered me up, starting to get this stuff for Zachary. I'll talk to you guys later!

(The video cuts to Violette walking into the living room. She notices William and Bill sitting on the couches.)

Violette: What are you doing down here?

(Violette notices the bag of sweets and gasps twice. She turns to Bill.)

Violette: Bill!

Bill: I told him not to eat so much.

Violette: Bill!

Bill: What?

Violette: Those are the ones- I just bought-

Bill: Yeah?

Violette: What did you give him that for?!

Bill: Just a couple!

Violette: Bill! I told you those were for him and Andy’s (Whispers) Easter baskets...

Bill: Well, I like some too!

Violette: (Whispers) They were for the (Whispers quieter) Easter baskets...

Bill: I hope so.

Violette: (Whispers) No, they were for their (Whispers quieter in Bill’s ear.) Easter baskets...

William: (Offscreen) Mom, give it up!

Bill: I’m sorry.

Violette: Give what up?!

William: (Onscreen) I already- I already figured out the Easter Bunny wasn’t real last year when I saw you- um- pe- putting deodorant together my Easter basket.

Violette: (Gasps) You saw that?!

William: Yes.

Violette: You were spying on me!

William: Yeah.

Violette: That’s wrong!

William: No it’s not.

Violette: You shouldn't have been spying on me! That's not right! Okay, that- I have fun with that. I look forward to doing that with you. I like- like to have Easter moments.

William: Whatever.

Violette: Do you think Andy knows?

William: I don't know.

Bill: (Offscreen) Does it matter?

Violette: YES IT DOES!

Bill: (Onscreen) Why?

Violette: I ENJOY THESE THINGS! Now, look! You guys don't need to be eating those peanut butter cups.

Bill: (Offscreen) Why not? They're good.

Violette: Now, I'm not gonna wanna buy more treats for Easter! You know, because of the health issues. Did you get- make- Did you make him eat vegetables first?

Bill: (Onscreen) ...No.

Violette: Well my GOSH! What were you thinking?!

Bill: (Offscreen) He just wanted some candy! (???) himself.

Violette: You know- y-you didn't have any veggies or ANYTHING?!

William: I hate vegetables!

Violette: You know the rules that you gotta have some veggies if I'm gonna let you have treats!

William: Vegetables are terrible.

Violette: William, it's not about that! It's about health!

William: Nobody likes vegetables!

Bill: (Offscreen) I do!

Violette: It's about health!

William: (Offscreen) (???) Do you like vegetables?! (Onscreen) Yes or no?!

Violette: Of course they do! Of course they do!

William: No, of course they DON'T!

Violette: Of course they do!

William: They do not!

Violette: Look, it's not whether you like them.

William: (Offscreen) Nobody likes vegetables.

Violette: This is a part of growing up! That you do what's good for the body!

Bill: (Onscreen) When he gets older, he'll like them!

Violette: No, you start- Good habits start young! Okay, I'm really concerned about the health issues that are involved here. Bill, you're supposed to help encourage good eating habits.

Bill: I do!

Violette: There are health issues involved with this, okay? There's health issues, there are-

William: Are you gonna keep going on and on about this?!

Violette: There are weight issues...

William: Mom, I'm not gonna end up a fat ass like him!

(Violette gasps loudly)

Bill: A fat ass?! Who are you calling a fat ass?!

Violette: OH MY GOSH! WILLIAM!!

William: I'm calling you a fat ass!

Bill: (Offscreen) Freakin' jerk!

Violette: WILLIAM!! I TOLD YOU ABOUT THOSE WORDS!

Bill: (Offscreen) Your ass is fatter than mine!

William: I'll call him a fat ass if I want!

Violette: OHHHH MY GOOOOSH!!!

Bill: (Offscreen) Shut up, jerk! Freakin' dingbat!

Violette: WILLIAAM!

William: You're a dingbat!

Bill: (Onscreen) Screw you!

Violette: WAIT A SECOND!

William: Screw YOU!

Violette: WAIT-

Bill: Jerk!

Violette: DA- NO! WAIT A SECOND!

Bill: I gave you some candy and that's what I get! Jerk!

Violette: THAT WAS MY CANDY I BOUGHT! YOU DIDN'T GIVE HIM ANYTHING!

William: WELL, SHE KEPT GOING ON ABOUT IT!

Bill: And calling me a fat ass, what the hell are you talking about? Your ass-

William: I'm just being honest!

Bill: Your ass is fatter than mine!

Violette: Oh- Oh, my gosh.

William: What?! You-you-you get madder with the truth?!

Violette: Oh my gosh.

Bill: Jerk!

Violette: Guys stop. Stop.

William: What?

Violette: No. William, I don’t like when you say those words!

(Bill steals the bag.)

Violette: The "a-double s" word! Don’t talk like that!

(William reaches to the bag.)

William: Give me one of them.

Bill: No, jerk!

Violette: STOP IT NOW!!

Bill: (???) jerk!

Violette: STOP IT AND THE CANDY RIGHT NOW (Gibberish) ALREADY!!!

William: CANDY!!!

Bill: NO!!!

Violette: GIVE IT TO ME!!! YOU KNOW WHAT?!?!?!

Bill: NO!!!

Violette: William, put that in the truck!

Bill: NO!!!

Violette: Put that in the truck!

William: GIVE ME MY FRICKIN CANDY!!! (Screaming gibberish)

Bill: NO!!! NO!!!

Violette: Give me the candy! (To Bill) Bill, if you need more, he’s gonna-

Bill: Get off the candy jerk!

William: GIVE ME THE CANDY!!!

Bill: NO!!!

Violette: I-I am going- (To William) -William, go get him a banana! Ick-at least get him a banana! Get him a banana if he’s gonna eat it-

Bill: Why don’t you eat this candy jerk?!

Violette: No now! Get him a banana!

Bill: (Mouthful) Smashed the candy jerk!

Violette: Give him a banana! (Moves the camera to William) Give him a banana! Get him a banana! (Moves the camera back to Bill) If you’re gonna make him eat that, give him a banana! (Bill gets up)

Bill: (Mouthful) Oh god. (William gets up and steals the bag of candy.)

Violette: Nope. You put tha-

William: What?!

Violette: You put that away.

William: No!

Violette: You put that away.

William: NO!!!

Violette: You put that away.

William: (Screaming at Violette) I’M NOT PUTTING IT AWAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY!!!

Violette: Do you still want your phone data? (William walks away and sighs.) Do you wan-

William: Where do you want it?!

Violette: Put it in the truck where it was, to begin with! In the back of the truck let’s go!

William: No!

Violette: Let’s go! (William is about to go put the bag in the truck but is interrupted by Bill.) Put it back where it belongs, and then you’ll come back and eat your banana!

Bill: (Offscreen) HEY JERK!!! (Shoots William in the butt)

William: OW!!!

Violette: (To Bill screeching) OH MY GOSH!!!

William: OH MY GOD!!! OH MY GOD!!!

Violette: BILL!!!

William: OH MY GOD!!!

Violette: WHAT DID YOU-

William: OH MY GOD!!!

Violette: (screeching) BIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!

Bill ( holding the gun): Jerk!

William: You stupid-

Violette: DID YOU SHOOT HIM?!?!?!

Bill: That’s what you get for shooting me in the butt, Jerk!

William: OH MY GOD!!!

Violette: BILL!!!

Bill: And you glued my butt to the toilet seat!

William: Oh poor me!

Violette: OH-OH MY GOSH!!!

William: Poor me!

Bill: Jerk!

William: I think I’ll have to stay up for school!

Violette: Oh, honey!

Bill: No, no, no!

William: Oh, my gosh!

Violette: Bill! You told me before we had children, and before we had them, you will not SHOOT THEM! (To William) Put that where he’ll never find it! Lock it up!

( William goes outside, and Bill is still eating candy. ).

Violette (To Bill): YOU- I really feel like saying a bad word right now because of you. WHAT WERE YOU THINKING, HUH?!

Bill: He’s a freaking jerk!

Violette: He’s a kid who did it, he learned that from you! I CAN’T BELIEVE YOU SHOT HIM! WHAT WERE YOU THINKING?!

Bill: Jerk!

Violette: No, you’re a jerk!

Bill: No, I’m not.

( Bill goes into the kitchen to throw the candy wrappers away).

Violette: Where are you going? No, you’re the jerk.

Bill: He’s a jerk!

Violette: I can’t believe you did that to him!

Bill: Calling me a fat ass!

Violette: No- Where are you going?

( Bill goes upstairs to his room. ).

Bill: I’m going upstairs.

Violette: You need to face him and deal with this. You need to face him and deal with this. You need to face him. FACE HIM NOWWWWWW!!!!!!!!

( William got a BB gun and starts to shoot Bill in the butt as payback. ).

Violette ( Screaming ): OHHHHH!

Bill: OW!

William: GET REKT!

Violette: Oh, my gosh!

Bill: Damn, boy, what the hell?!

Violette: OH, MY GOSH! (Fast talk gibberish) Give me this thing! Oh, my gosh, none of you guys need to have these guns!

Bill: Where’s the fricken ice pack?!

Violette: THIS IS WORSE THAN A RATED R MOVIE!

William: Give me the Icepack!

Bill (offscreen): Jerk!

William: (Offscreen) GIVE ME THE ICEPACK!

Bill: (Still offscreen) NOOOOOOOOOOOOOOO! NO JERK!

Violette: GIVE HIM THE ICE- GET THE ICEPACK!

Bill: GIMME THE FRICKIN’ ICEPACK JERK!

Violette: NO, YOU- YOU-

Bill: No!

Violette: No! No! No!

Bill: No jerk!

Violette: (To William) William, go lie down!

Bill: Give it to me!

Violette: Go lie down!

Bill: Give it to me!

William: (Feels pain) Ohhhhhhh my god!

Violette: YOU TWO ARE RIDICULOUS! YOU TWO ARE ABSOLUTELY RIDICULOUS!

Bill: Frickin’ jerk. Gimme that frickin’ icepack!

Violette: (To Bill) NO!

Bill: (To Violette) No!

Violette: Let me see the icepack!

Bill: No!

Violette: I can take turns putting it on each of your behinds!

Bill: (To William) Gimme that! (Reaches toward the icepack on William’s rear end) gimme that!

Violette: (Over Bill) Leave that on his behind!

Bill: (To Violette) No!

Violette: He needs it!

Bill: (To Violette) I need it! (Bill takes the icepack and puts it on his rear end.)

William: Get off!

Bill: (To William) No jerk!

Violette: No, gimme that! (Tries to grab a hold of the icepack but Bill would not let Violette give it back)

Bill: GIVE IT TO ME!

Violette: Give- Bill, give it to him, HIS BUTTS MORE SENSITIVE THAN YOURS!

Bill: IT HURTS!

Violette: (To William) Here honey. (Gives William the icepack on his rear end) Here you go.

Bill: Jerk!

William: (To Violette) It’s the wrong buttcheek.

Violette: (Sobbing) Oh, I’m so sorry, this is insane! Oh! You guys!

Bill: If you ever shoot my butt again jerk...

Violette: (To Bill) NO ONE IS GONNA SHOOT ANYONE’S BUTT AGAIN IN THIS HOUSE! I’M TIRED OF GUNS! THIS IS WHAT HAPPENS, YOU TAUGHT HIM WRONG!

Bill: And, I’m not a fatass either jerk!

Violette: Y’KNOW WHAT?!

William: (To Bill) You are a fatass.

Violette: NO, STOP THE WORDS!!! STOP THE WORDS!!! (Fast talk) I DON’T EVEN KNOW WHICH ONE TO GO WITH THE CAMERA, I DUNNO WHICH WAY, I DUNNO!!! (Fast talk again but it is much harder to understand.)

William: Uuuuuuuuuuuuuuuuuugh!

Violette: This is a tough lesson learned! Now, I bet- guess you both think I’m gonna wait on you tonight, and that’s not happening!

William: I’m gonna have to stay home for school.

Violette: Oh, I know, I know honey, you probably have to miss school.

Bill: And, I’ll probably have to miss work.

Violette: (To Bill) No, you’re not! (To William) William, do you want me to take you to the hospital?

William: No, I think I just have to...I think I’ll have somebody to help me.

Violette: Oh honey, (Pinky climbs up on the bed.) no. You need to rest your buttocks. (To Pinky) Oh, Pinky, we had a- this is crazy what happened. (To both Bill and William) Oh my gosh. Look, you guys can lay here,

Bill: They’re not laid out.

Violette: and fake hard. I’m getting...

Bill: (To William) Gimme that icepack!

Violette: No!

Bill: Yes!

William: Get off!

Violette: No!

William: Get a- will you just gimme that icepack?!

Violette: Bill, give him the-

Bill: I need it too jerk!

Violette: It’s his butt, is more sensitive that needs the icepack!

William: Yeah, because your butt is fat.

Violette: Get that off your “A-double S”, and give it to him!

William: Yeah, it feels weird.

Violette: Give him the icepack!

Bill: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

William: It’s bad.

Violette: Give him the icepack!

Bill: NO!

Violette: Give him the icepack! You have more cushioning on yours!

Bill: No, I don’t! (Violette turns off the light in both Bill and her room.) I touched my fingers on it!

Violette: (To both Bill and William) You guys can take- (To Bill) yes, it is Bill.

Bill: No, it’s not!

Violette: Uh, y’know what? You guys need to stay he- (To William) William, go in your room. Go in your room honey, okay? Lay down, and get some good rest okay? (William goes into his room.) You poor thing.

Bill: Give me that icepack!

Violette: (To Bill) STOP IT, HE’S GONNA USE THE ICEPACK, YOU STARTED THIS!

Bill: He started shooting me in the butt!

Violette: (Over Bill) NO! NUH-UH!!!

Bill: And calling me a fatass!

Violette: HE'S THE KING HERE!!!

William: (To Bill) YOU ARE A FATASS!!!

Violette: (To William) WILLIAM, I TOLD YOU NOT TO USE THOSE KIND OF WORDS!!!

Bill: Frickin’ dingbat!

Violette: I’M TIRED OF THIS!!!

Bill: Shooting me in the butt again!

Violette: I think I’m gonna go clear my head! I can’t even- I can’t- I don’t even have the words for this.

Bill: Frickin’ jerk.

Violette: Oh my gosh. (Shudders) That’s so- (To Bill) No, you’re an-

William: (To Violette) Mom, I need to sit on this icepack all day tomorrow.

Violette: (Shudders) Alright honey, you can sit on the icepack. You’re dad will figure something out.

William: You’re gonna have to bring me stuff tomorrow.

Violette: What?

William: You’re gonna have to bring me stuff tomorrow.

Violette: We’ll see what I can do honey, I have work, I’ll just see what I can do.

Bill: Feel sorry for him, what about me?

Violette: (To Bill flatly) Oh poor Bill. Poor Bill.

Bill: That’s all I get?!

Violette: That’s all you get, that’s all you deserve!

Bill: Screw you!

Violette: SCREW YOU!!!

Bill: Jerk.

Violette: NO, YOU’RE THE JERK!!! YOU’RE A JERKIER JERK JERK!!!

Bill: Screw you!

Violette: SCREW YOU!!! TIRED OF THIS!!! I’M GOING TO STEP DOWNSTAIRS, AND I’M CLEARING MY HEAD FROM ALL OF THIS STRESS! Both of you could stay up here! I’m outta here! Bye! (The video ends)

Advertisement